سخنرانی مدیر عامل محترم پرتوتاپ رایان در اولین رویداد تجربه محور هوش مصنوعی در صنعت

2192057 425

به  گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه لزوم حرکت پرشتاب کشور در مسیر تحول و پیشرفت، تولید علم و فناوری و تجهیز نظام اسلامی به ابزار‌های هوشمند فناورانه و دانش بنیان، اولین رویداد تجربه محور هوش مصنوعی در صنعت، با همت موسسه تحقیق و توسعه دانشمند در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

 

62901237
در این رویداد ۳۰ شرکت فعال دانش بنیان در حوزه تحول دیجیتال و هوش مصنوعی مشارکت دارند.

از محور‌های اصلی این رویداد می‌توان به موضوعاتی از قبیل عصر ماشین‌های استدلالگر و تاثیر آن بر آینده کسب و کارها، داغ‌ترین کاربرد‌های علوم داده در صنعت و هوش مصنوعی توضیح‌پذیر اشاره کرد.

گفتنی است، رویداد تجربه محور هوش مصنوعی در صنعت با حضور حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد و در خلال آن نخبگان و کارشناسان حوزه هوش مصنوعی در داخل و خارج از کشور به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های مرتبط با توسعه تحول دیجیتال و محصولات هوش مصنوعی در صنایع بنیاد پرداختند.

unnamed

آقای دکترحمید بهنگار، مدیر عامل محترم شرکت پرتوتاپ رایان در این رویداد به ایراد سخنرانی پرداختند و آخرین دستاوردهای شرکت را به اشتراک گذاشتند. این سخنان و محصولات ارائه شده، با استقبال مناسب حضار قرار گرفت.

 

unnamed 1