نقش گردنبند هوشمند دام در دامداری هوشمند

گردنبد هوشمند دام

 

 

رهبان یک سامانه پایش سلامت مبتنی بر ابر، برای گاوهای شیری است که کارایی مدیریت مزرعه را بهبود می‌بخشد و هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی را از طریق تشخیص زودهنگام بیماری کاهش می‌دهد.

بر خلاف محصولات تشخیص فحلی که فقط فعالیت را نظارت می کنند، راه حل نظارت بر سلامت رهبان از یک رویکرد جدید انقلابی استفاده می کند که ترکیبی از تشخیص حالت و تجزیه و تحلیل چند جانبه برای ارائه هشدارهای فحلی و سلامتی دقیق، قابل اعتماد و به موقع است.

در هر میلی ثانیه رفتار گاو توسط گردنبند هوشمند دام گاو نظارت می شود. الگوریتم‌های تشخیص حالت، غذا خوردن، استراحت، ایستادن و سایر رفتارها را ثبت می‌کنند. رهبان در دامداری صنعتی به خوبی دامداری آزاد کار می کند.

داده های تشخیص موقعیت گاوها را دریافت می کند و از طریق اینترنت به موتور هوش مصنوعی رهبان در فضای ابری می فرستد. در اینجا، ما یک تجزیه و تحلیل چند پارامتری انجام می‌دهیم .

پس از تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی، اگر گاوی در فحلی، کتوزیس، متریت یا ناخوشی تشخیص داده شود، یک هشدار از طریق پیامک یا اپلیکیشن رهبان به مدیر مزرعه ارسال می‌شود که برای دانلود از همه فروشگاه‌های اپلیکیشن موجود است. رهبان یک فناوری مبتنی بر ابر است و در هر نقطه از جهان می توان به آن دسترسی داشت.

 

گردنبد هوشمند دام
گردنبند هوشمند دام وسیله ای مدرن برای تشخیص فحلی و پایش سلامت در دامداری های صنعنی است

تشخصی فحلی ، ممکن است سال‌های قبل به اندازه کافی خوب نبوده باشد، درست مانند تلفن، فناوری پیشرفت کرده است. و این راهکار جدید بسیار کارا است رویکرد جدید انقلابی انجام یک تجزیه و تحلیل چند پارامتری به رهبان توانایی منحصربه‌فردی برای بررسی دقیق وضعیت سلامت و تولیدمثل هر گاو داده است، و این امکان را به رهبان می‌دهد تا به پیشرفته‌ترین راه حل تشخیص فحلی و پایش سلامت موجود در جهان امروز تبدیل شود . محصول شرکت PTR، اطلاعات گله خود را دریافت کنید.

برای مشاهده بازتاپ گسترده تولید این محصول در رسانه های داخلی و بین المللی اینجا کلیک کنید