حضور پرتوتاپ رایان در دهمین نمایشگاه جامع کشاورزی

photo 5816893055192647348 y

مانند سنوات گذشته امسال هم شرکت دانش بنیان پرتوتاپ رایان با هدف ارائه آخرین دستاروردهای خود در زمینه کشاورزی هوشمند و دامداری هوشمند، در نمایشگاه حضور پر رنگی داشت و مورد استقبال گسترده کشاورزان و کارشناسان قرار گرفت.

معرفی قابلیت های جدید سامانه کشاورزی هوشمند رهبان در این نمایشگاه ، ارائه آخرین سخت افزارهای تولیدی و ایستگاه های هواشناسی کشاورزی از محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بود.

آقای دکتر حمید بهنگار مدیر عامل محترم شرکت پرتوتاپ رایان در مورد نمایشگاه گفت تغییر نگاه کشاورزان احساس نیاز به فناوری های جدید پرتوتاپ رایان در این نمایشگاه بیشتر حس می شد. و کشاورزانی که قبلا از سامانه رهبان استفاده کرده بودند از قابلیت های جدید سامانه استقبال خوبی داشتند.

photo 5823311299700965994 y

خانم مهندس حسینی مدیر بازرگانی شرکت نمایشگاه جامع کشاورزی را فرصت مناسبی برای همرسانی کشاورزان و شرکت های فناور دانست و افزود کشاورزی هوشمند رهبان چنان پیشرفت کرده است که برای کشاورزان کشت قراردادی و فراسرزمینی گذینه ایده آن و مناسبی است تا از دارایی های خود به خوبی مراقبت نمایند.

حسینی خاطر نشان کرد برای بازدیدکنندگان از غرفه و کشاورزانی که در غرفه زمین خود را ثبت کرده اند 3 ماه دسترسی رایگان فراهم کردیم.

این نمایشگاه از تاریخ 12 الی 15 دیماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.