متاورس و تبدیل شدن به واقعیت

متاورس و تبدیل شدن به واقعیت

متاورس و تبدیل شدن به واقعیت

شیرجه ای عمیق به متاورس و پیشگامان که آن را به واقعیت تبدیل می کنند

متاورس چیزی بیش از یک اپ استور با فهرستی از عناوین است – متاورس این توانایی را دارد که شما را به مکان‌هایی ببرد و تجربه‌های واقعی داشته باشد!

متاورس چیست؟

علاقه مندان به کریپتو می گویند که در حال ساخت آن هستند، گیمرها ممکن است در حال حاضر در آن زندگی می کنند، دنیای هنر از قبل از آن پول نقد می کند و کهنه سربازان وب می گویند که اینجا هستند تا آن را نجات دهند.

تعریف فراجهان (متاورس)

متاورس به یک دنیای دیجیتال کاملاً تحقق یافته اشاره دارد که فراتر از دنیای آنالوگ که در آن زندگی می کنیم وجود دارد. این اصطلاح مربوط به دوران طلایی رمان‌های علمی تخیلی  dystopian است: نیل استفنسون  Neal Stephenson نویسنده در رمانش، تصادف برفی Snow Crash، در سال 1992 ابداع شد.

در این کتاب، شخصیت اصلی – یک هکر – از متاورس برای فرار از زندگی خود استفاده می کند، که در آن او با یک هم اتاقی در یک ظرف ذخیره سازی 20 در 30 فوتی در دنیایی ناامید زندگی می کند که نظم با فاسد جایگزین شده است. شرکت ها

به عنوان یکی از کلیدواژه‌های سال 2021، متاورس به انواع تجربیات مجازی، محیط‌ها و دارایی‌هایی اشاره دارد که در جریان همه‌چیز آنلاین همه‌گیری جهانی در حال انجام، شتاب بیشتری به دست آوردند.

ایده ایجاد فضایی شبیه به اینترنت است، اما فضایی که کاربران با کمک آواتارهای دیجیتالی بتوانند در آن قدم بزنند و در زمان واقعی با یکدیگر تعامل داشته باشند.

برای مثال، می‌توانید دور یک میز جلسه مجازی با همکارانی از سراسر جهان بنشینید – که خیلی بهتر از خیره شدن به چهره‌های دو بعدی آنها در زوم است – و سپس به یک کافی شاپ مجازی بروید تا با مادرتان که در آن طرف کشور زندگی می‌کند ملاقات کنید.

بیشتر بازی‌های ویدیویی که بازیکنان می‌توانند در آن‌ها دنیای خود را بسازند، مانند اکثر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، دارای گرایش‌های ماورایی هستند. اگر صاحب یک NFT (توکن غیرقابل تعویض) یا حتی مقداری ارز دیجیتال هستید، بخشی از تجربه متاورس رو به رشد هستید.

تمام فناوری‌های جدیدی که در بالا ذکر شد به این موضوع اشاره می‌کنند که اینترنت پتانسیل تبدیل شدن به آینده را دارد.

چرا همه ناگهان علاقه مند می شوند؟

از نظر دنیای بیرون، متاورس اثری است که به نظر می رسد هر چند سال یک بار شتاب بیشتری به خود می گیرد، تنها زمانی که فرصت های بهتری در اختیار مردم قرار می گیرد، از کانون توجه محو می شود.

با این حال، افراد و سازمان‌های متعددی مدت‌هاست که روی این ایده کار می‌کنند برای متاورس و تبدیل شدن به واقعیت و به نظر می‌رسد که جهان بالاخره با کمک فناوری‌های جدیدتری مانند بلاک چین که باعث ایجاد ارزهای دیجیتال و NFT شده است، در حال ظهور است.

این بار می تواند متفاوت باشد.

یکی دیگر از عواملی که گفتگوی متاورس را به منصه ظهور رسانده است، همه گیری جهانی مداوم است. بسیاری از تماس های فیزیکی در دنیای واقعی را که مردم داشتند قطع کرده است.

وقتی همه‌گیری کرونا شیوع پیدا کرد، همه به سرعت به ارتباطات مجازی، با استفاده از رسانه‌های اجتماعی، بازی‌ها و رسانه‌های ارتباطی تجاری مهاجرت کردند. بسیاری از مردم اکنون نسبت به دو سال پیش احساس راحتی بیشتری در تعامل مجازی دارند، چیزی که شرکت های فناوری باید از آن سرمایه گذاری کنند.

همچنین طی سال‌ها، پیشرفت‌های قابل توجهی در پردازنده‌های دستگاه‌های تلفن همراه، سیستم‌های بازی، زیرساخت‌های اینترنت، هدست‌های واقعیت مجازی و ارزهای دیجیتال ایجاد شده است. اینها همه بلوک‌های سازنده حیاتی برای ایجاد متاورس و تضمین پذیرش مصرف‌کننده هستند.

اخبار شرکت پرتوتاپ رایان

اخبار

هوش مصنوعی با تعامل صنعت و دانشگاه کاربردی می‌شود

«روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی [...]

اطلاعات بیشتر

دسته‌بندی نشده اخبار

تبدیل اقتصاد دیجیتال به پیشران صنایع کشور

روزنامه ایران به برنامه هفتم [...]

اطلاعات بیشتر

کشاورزی هوشمند در ایران اخبار

بازتاب گسترده دستاورد ملی / تولید سامانه مدیریت دامداری رهبان در رسانه ها

تولید سامانه یکپارچه دامداری هوشمند [...]

اطلاعات بیشتر

اخبار اخبار صنفی اخبار مرتبط کشاورزی مدرن کشاورزی هوشمند در ایران محصولات جدید پرتوتاپ رایان

مصاحبه مدیر عامل پرتوتاپ رایان شبکه یک سیما با موضوع دامداری هوشمند و کشاورزی هوشمند

مصاحبه مدیر عامل پرتوتاپ رایان [...]

اطلاعات بیشتر

اخبار اخبار صنفی اخبار مرتبط نمایشگاه ها همایش / وبینار / سمینار

همایش تجاری ایران و امارات متحده عربی

همایش تجاری ایران و امارات [...]

اطلاعات بیشتر

اخبار اخبار صنفی اخبار مرتبط کشاورزی مدرن کشاورزی هوشمند در ایران

کشاورزی هوشمند، نظام می خواهد!

رییس کارگروه تحول دیجیتال کشاورزی [...]

اطلاعات بیشتر

اخبار اخبار صنفی اخبار مرتبط همایش / وبینار / سمینار

حمید بهنگار مدیر مرکز پژوهش های کاربردی کشاورزی

مرکز پژوهش های کاربردی و [...]

اطلاعات بیشتر

اخبار اخبار صنفی اخبار مرتبط همایش / وبینار / سمینار

انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی

دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، [...]

اطلاعات بیشتر

اخبار اخبار صنفی اخبار مرتبط همایش / وبینار / سمینار

کاندیداهای فاوا در انتخابات اتاق بازرگانی تهران

کاندیداهای فاوا در انتخابات اتاق [...]

اطلاعات بیشتر

اخبار اخبار صنفی اخبار مرتبط همایش / وبینار / سمینار

کاندیداهای گروه آی‌تی چه کسانی هستند

. از جمله این کاندیداها [...]

اطلاعات بیشتر

اخبار اخبار صنفی اخبار مرتبط همایش / وبینار / سمینار

هیأت رئیسه اتاق بازرگانی

حمید بهنگار، رئیس کمیسیون توسعه [...]

اطلاعات بیشتر

اخبار صنفی اخبار اخبار مرتبط همایش / وبینار / سمینار

فهرست نهایی کاندیداهای انتخابات اتاق بازرگانی

در صنف آی تی آقای [...]

اطلاعات بیشتر

اخبار اخبار صنفی اخبار مرتبط همایش / وبینار / سمینار

صف کشی سازمان نصر در دهمین دور انتخابات اتاق بازرگانی

حذف و اضافه کاندیداهای صنف [...]

اطلاعات بیشتر

کشاورزی هوشمند در ایران اخبار اخبار صنفی اخبار مرتبط کشاورزی مدرن همایش / وبینار / سمینار

حمید بهنگار مدیر عامل پرتوتاپ رایان

عواقب دیجیتالی نشدن کشاورزی بسیار [...]

اطلاعات بیشتر

اخبار اخبار صنفی اخبار مرتبط

رتبه بندی شرکت های دانش بنیان و فناور بخش کشاورزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی [...]

اطلاعات بیشتر

اخبار اخبار صنفی اخبار مرتبط نمایشگاه ها همایش / وبینار / سمینار

سامانه هوشمند آبزی پروری

سامانه هوشمند آبزی پروری رونمایی [...]

اطلاعات بیشتر

اخبار اخبار صنفی اخبار مرتبط کشاورزی مدرن نمایشگاه ها همایش / وبینار / سمینار

دوره آموزش آزاد مدیریت کسب و کار شیلاتی

دوره آموزش آزاد مدیریت کسب [...]

اطلاعات بیشتر

اخبار آبزی پروری هوشمند اخبار صنفی اخبار مرتبط اینترنت اشیاء باغداری هوشمند دامداری هوشمند کشاورزی مدرن کشاورزی هوشمند کشاورزی هوشمند در ایران نمایشگاه ها همایش / وبینار / سمینار هواشناسی هوشمند هوش مصنوعی

ایران آگروفود 2022

ایران آگروفود 2022 فرهیختگان محترم [...]

اطلاعات بیشتر

کشاورزی هوشمند در ایران اخبار اخبار صنفی اخبار مرتبط اینترنت اشیاء باغداری هوشمند کشاورزی مدرن کشاورزی هوشمند محصولات جدید پرتوتاپ رایان نمایشگاه ها همایش / وبینار / سمینار هواشناسی هوشمند هوش مصنوعی

تولید سامانه هواشناسی کشاورزی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا و هوش مصنوعی

تولید سامانه هواشناسی کشاورزی هوشمند [...]

اطلاعات بیشتر

کشاورزی هوشمند در ایران اخبار اخبار صنفی اخبار مرتبط کشاورزی مدرن نمایشگاه ها همایش / وبینار / سمینار هوش مصنوعی

ایجاد پلتفرم اشتراکی داده در هوشمندسازی کشاورزی

ایجاد پلتفرم اشتراکی داده در [...]

اطلاعات بیشتر

اخبار اخبار صنفی اخبار مرتبط کشاورزی مدرن کشاورزی هوشمند کشاورزی هوشمند در ایران نمایشگاه ها همایش / وبینار / سمینار هوش مصنوعی

کاهش ۱۵ میلیارد دور ریز مواد غذایی با ۳ فناوری نوین

کاهش ۱۵ میلیارد دور ریز [...]

اطلاعات بیشتر
[/col]

 

 

اما … چگونه بدانیم که در یک متاورس هستید؟

کارشناسانی که در این فضا کار می کنند ( متاورس و تبدیل شدن به واقعیت ) تمایل دارند در مورد چند جنبه کلیدی متاورس به توافق برسند و این جنبه ها شامل این ایده است که کاربران احساس تجسم یا حضور را تجربه خواهند کرد.

این بدان معنی است که کاربران احساس می کنند که در واقع در یک فضای مجازی با افراد دیگر هستند و چیزها را به صورت اول شخص و احتمالاً سه بعدی می بینند. متاورس همچنین باید بتواند میزبان بسیاری از کاربرانی باشد که بتوانند در زمان واقعی با یکدیگر تعامل داشته باشند.

مارک زاکربرگ می‌گوید: «شما می‌توانید در مورد [متاورس [ به‌عنوان یک اینترنت تجسم یافته فکر کنید که در درون آن هستید نه اینکه فقط به آن نگاه کنید.

درست مانند اینترنت امروزی، متاورس یک فناوری واحد نیست که به یکباره روشن می شود، بلکه اکوسیستمی است که در طول زمان توسط بسیاری از شرکت های مختلف با استفاده از فناوری های مختلف ساخته شده است. در حالت ایده آل، آن بخش های مختلف اکوسیستم به هم پیوسته و قابل اجرا خواهند بود.

به عنوان مثال، شخصی که یک بازی ویدیویی بازی می کند می تواند یک شمشیر شعله ور را در بازی مورد علاقه خود برنده شود، آن را در فهرست موجودی خود قرار دهد و شاید بعداً بتواند آن را در VR به دوست خود نشان دهد و دوستش بتواند آن را نگه دارد.

پیشگامانی که دنیای متاورس را به واقعیت تبدیل می کنند

برخی از اشکال متاورس ( متاورس و تبدیل شدن به واقعیت ) در حال حاضر وجود دارند. بازی‌های آنلاینی که به کاربران این فرصت را می‌دهند تا با دیگر بازیکنان اجتماعی، رقابت کنند و دنیای مجازی بسازند، می‌توانند درک اولیه‌ای از نحوه عملکرد متاورس به کاربران بدهند.

جالب است بدانید که افرادی هستند که قبلاً مبالغ هنگفتی را در خانه‌های مجازی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و بخشی از املاک و مستغلات خود را به اشتراک گذاشته‌اند.

برخی از پروژه ها هنوز پروژه های خود را راه اندازی نکرده اند اما به ساخت و ساز در این بخش علاقه نشان داده اند و پشت درهای بسته کار می کنند.

فیس بوک و مایکروسافت:

کهنه کاران وب که یک قطعه بزرگ می خواهند

مارک زاکربرگ چشم انداز خود را برای تبدیل فیس بوک به یک شرکت متاورس فاش کرده است. این غول آنلاین یک گروه محصول جدید متاورس ایجاد کرد و زاکربرگ گفت که این فناوری را ( متاورس و تبدیل شدن به واقعیت ) جانشین اینترنت موبایل می داند.

بازوی واقعیت مجازی فیس بوک، Oculus و شبکه VR فیس بوک Horizons می توانند در این ماموریت کمک کنند. به نظر می‌رسد که یک جامعه واقعیت مجازی فقط دعوت‌شده، فیسبوک هورایزن، نزدیک‌ترین پیشنهاد فیس‌بوک به متاورس باشد.

تجربه اجتماعی ارائه شده در Oculus این فرصت را برای سرپیچی از فاصله و کشف جهان های مجازی در حین رشد و تغییر تبلیغ می کند.

زاکربرگ در مصاحبه خود با The Verge گفت که فیس بوک در حال توسعه پلتفرمی است که آن را Infinite Office نامیدند که به کاربران اجازه می دهد محل کار ایده آل خود را از طریق یک هدست واقعیت مجازی، بدون توجه به جایی که هستند، تنظیم کنند.

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت،

اشاره کرده است که شرکت او در حال کار بر روی ساخت “متافور سازمانی” است. در کنفرانس اخیر خود، مایکروسافت متاورس مایکروسافت را به نمایش گذاشت که امیدوار است یکی از بهترین نمونه های دیجیتالی کردن همه چیز باشد.

مایکروسافت متاورس خود را به عنوان فناوری توصیف می کند که به شما امکان می دهد یک شی یا محیط فیزیکی – مانند یک ساختمان یا خط تولید – را بردارید و آن را در یک دوقلو دیجیتال دیجیتالی کنید.

Metaverse فناوری های اصلی را که برای دیجیتالی کردن همه چیز ضروری است ترکیب می کند. اینترنت اشیا و 5G داده ها را جمع آوری می کنند، محاسبات ابری برای پشتیبانی از زیرساخت های دوقلو، و هوش مصنوعی و اتوماسیون برای پیش بینی، شبیه سازی و خودکارسازی محیط ها. فناوری ششم، واقعیت ترکیبی، امکان تعامل مجازی را فراهم می کند.

Fortnite & Roblox: غول های بازی که در حال حاضر در آن زندگی می کنند

در ابتدا، زمانی که Epic در حال توسعه بازی Fortnite بود، برنامه این بود که یک متاورس ایجاد نشود. اما چیزی که در سال 2017 به عنوان یک بازی به سبک دفاع از برج آغاز شد که در آن بازیکنان به طور تصاعدی با زامبی ها مبارزه می کردند، تنها یک سال بعد به یک پدیده بین المللی تبدیل شد.

وقتی میلیون ها بازیکن به بازی Fortnite Battle Royale هجوم آوردند، یک حالت بازی که کمی شبیه به سه گانه دیستوپیایی، The Hunger Games است، این شرکت عجله کرد تا ویژگی های اجتماعی مانند چت صوتی و مهمانی های رقص را اضافه کند.

Fortnite به چیزی بیش از یک تجربه تعاملی بلکه به یک متاورس تبدیل شده است.

تقریبا نیمی از بازیکنان در پلتفرم بازی از حالت خلاقانه بازی استفاده می کنند که به کاربران اجازه می دهد جزایر خود را با ساختمان ها و بازی ها پر کنند.

Roblox، پلتفرمی که در آن توسعه‌دهندگان مستقل بازی‌های محبوب کودکان را ایجاد می‌کنند، شاید نزدیک‌ترین و گسترده‌ترین دیدگاه متاورس باشد.

بر اساس گزارش درآمد شرکت، در سه ماهه اول سال 2021، مردم نزدیک به 10 میلیارد ساعت را صرف بازی Roblox کردند و بیش از 42 میلیون کاربر هر روز وارد آن می‌شوند.

کریگ دوناتو، مدیرعامل روبلکس فاش کرده است که در طول همه‌گیری همه‌گیر، زمان زیادی را صرف ملاقات در دفتر مجازی شرکت کرده است که پس از بازگشت به فضای فیزیکی، باید به خود یادآوری می‌کند که نمی‌تواند کارهای مشابه شخصیت Roblox خود را انجام دهد.

کاربران این پلتفرم در سه ماهه اول سال 2021، 652 میلیون دلار برای خرید ارز مجازی سایت، Robux، هزینه کردند، که می توان از آن برای خرید کلاه، سلاح، بالون های هوای گرم و سایر اقلام دیجیتالی برای شخصیت های خود استفاده کرد.

Decentraland & Chair.Finance: ساخت متاورس بر روی بلاک چین

در ابتدای سال 2021، در بحبوحه رونق ارزهای دیجیتال، قیمت یک ارز دیجیتال به نام MANA شروع به صعود به نمودارهای Coinbase، یک صرافی محبوب برای ارزهای دیجیتال کرد. MANA واحد پول دنیای مجازی به نام Decentraland است.

از نظر اندازه، Decentraland بیشتر یک کمون است که از NFT های تولید شده توسط کاربر تشکیل شده است. سازندگان آن پلت فرم را کمتر به عنوان مکانی توصیف کرده اند تا زیرساختی برای ساختن یک مکان. قراردادهای ارز و زمین Decentraland بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می شود.

کاربران Decentraland دائما در حال ایجاد صحنه ها و تجربیات برای سایر کاربران هستند، مانند کنسرت ها و نمایشگاه های هنری. کازینوهایی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها در MANA قمار کنید، با کروپی‌ها و استقبال‌کنندگانی که برای حضور در محل کار در MANA دستمزد دریافت می‌کنند.

Chair.Finance اخیراً برنامه های خود را برای راه اندازی متاورس خود با نام BYP ارائه کرده است. Chair اولین پلت فرم معاملاتی حقوق و مزایای NFT در جهان است که حقوق و مزایا (مالکیت) را به NFT تبدیل می کند تا به همه کاربران اجازه دهد از مالکیت دیجیتال لذت ببرند.

مدیر عامل، آدریل هو یک کهنه کار فناوری است که با تخصص خود در حل مشکلات تجاری با فناوری پیشرفته، چندین شرکت را با موفقیت راه اندازی کرده است. کرسی اخیراً یک کمک هزینه و حمایت زیست محیطی از Polygon دریافت کرده است.

BYP مخفف Build Your Planet است و قرار است یک متاورس باشد که در آن کاربران مختلف هویت های متفاوتی خواهند داشت. هر کاربر کنترل کاملی بر محیط‌ها، برنامه‌ها، دارایی‌های دیجیتال و هویت خود خواهد داشت. هدف این برنامه کمک به کاربران برای ایجاد یک سیستم اقتصادی کارآمد در دنیای مجازی است تا کاربران را قادر سازد تا تجربه ای همه جانبه داشته باشند.

مقالات شرکت پرتوتاپ رایان

اینترنت اشیاء کشاورزی هوشمند مقالات

کشاورزی هوشمند اینترنت اشیاء

  بذرپاشی ها، کمباین ها، [...]

اطلاعات بیشتر

اینترنت اشیاء دامداری هوشمند مقالات

هوشمند سازی گاوداری شیری

میزان ارزش افزوده ایجاد شده [...]

اطلاعات بیشتر

مقالات

داستان کوتاه : باغی که عاشق بود

یک باغ سیب به نام سیبین [...]

اطلاعات بیشتر

مقالات

رهبان جهان نهان مزرعه

    سامانه مزرعه هوشمند [...]

اطلاعات بیشتر

مقالات

حامد در مزرعه

      این داستان [...]

اطلاعات بیشتر

کشاورزی هوشمند مقالات هواشناسی هوشمند

مزرعه هوشمند و کشاورزی هوشمند در یک نگاه

    کشاورزی هوشمند: فناوری [...]

اطلاعات بیشتر

مقالات

سنسور و ماهواره همزمان در کشاورزی هوشمند

فناوری پیشرفته در زمینه کشاورزی [...]

اطلاعات بیشتر

مقالات

همه چیز درباره کشت قراردادی

آینده کشاورزی قراردادی در ایران [...]

اطلاعات بیشتر

مقالات

اندازه بازار کشاورزی هوشمند

بازار کشاورزی هوشمند در سال [...]

اطلاعات بیشتر

دامداری هوشمند مقالات هوش مصنوعی

افزایش میزان تولید گاو شیری به کمک گردنبند هوشمند

خلاصه با بزرگ و صنعتی [...]

اطلاعات بیشتر

دامداری هوشمند مقالات

نقش هوشمند سازی دامداری و گردنبند هوشمند دام در جبره بندی خوراک دام

هوشمند سازی دامداری با استفاده [...]

اطلاعات بیشتر

دسته‌بندی نشده باغداری هوشمند مقالات هواشناسی هوشمند

هوشمند سازی باغ سیب و خرما

هوشمند سازی در باغات سیب [...]

اطلاعات بیشتر

دامداری هوشمند مقالات

دامداری هوشمند و کنترل بیماری های حرکتی دام

دامداری هوشمند یک رویکرد نوین [...]

اطلاعات بیشتر

دامداری هوشمند مقالات

آسایش گاو با دامداری هوشمند / گردنبند هوشمند دام

آسایش دام سنگین به شرایطی [...]

اطلاعات بیشتر

مقالات

هوش مصنوعی در دامداری هوشمند

هوش مصنوعی (AI) در حال [...]

اطلاعات بیشتر

دامداری هوشمند مقالات

نقش گردنبند هوشمند دام در دامدای هوشمند

گردنبند هوشمند دام یکی از [...]

اطلاعات بیشتر

آبزی پروری هوشمند اینترنت اشیاء کشاورزی هوشمند مقالات هوش مصنوعی

مدیریت پسماند آبزی پروری هوشمند

مدیریت پسماند آبزی پروری هوشمند: [...]

اطلاعات بیشتر

شیلات آبزی پروری هوشمند کشاورزی هوشمند مقالات هوش مصنوعی

پایش محیط زیست آبزی پروری در کشاورزی هوشمند

پایش محیط زیست آبزی پروری [...]

اطلاعات بیشتر

کشاورزی هوشمند در ایران باغداری هوشمند کشاورزی هوشمند هواشناسی هوشمند

عواقب استفاده نکردن از کشاورزی هوشمند در آینده چیست؟

عواقب استفاده نکردن از کشاورزی [...]

اطلاعات بیشتر

مقالات آبزی پروری هوشمند اینترنت اشیاء تکنولوژی کشاورزی هوشمند هوش مصنوعی

تجزیه و تحلیل داده های آبزی پروری

تجزیه و تحلیل داده های [...]

اطلاعات بیشتر

مقالات آبزی پروری هوشمند اینترنت اشیاء شیلات کشاورزی هوشمند هوش مصنوعی

سنسورهای آبزی پروری هوشمند

سنسورهای هوشمند آبزی پروری روشی [...]

اطلاعات بیشتر

 

 

BYP وعده داده است که پروژه بزرگی باشد که توسط Chair.Finance به عنوان ورودی متاورس ساخته شده است که در Chair 2.0 و بعداً Chair 3.0 راه اندازی می شود. این برنامه از 64 منظومه ستاره ای و چند سیاره سرگردان تشکیل شده است. هر منظومه ستاره ای شامل 8 تا 12 سیاره است.

کاربران می توانند منظومه ها و سیارات ستاره ای خود را از طریق یک سیستم حراج به دست آورند و صاحب هر منظومه ستاره ای این حق را دارد که بر تمام سیارات داخل کیهان حکومت کند. برای مثال، مالک سیاره می‌تواند سیاره را به عنوان هدیه به کاربر دیگری واگذار کند یا بهتر است آن را بفروشد.

NFTهای ممتاز منتشر شده در مرحله اولیه توسط Chair نیز در اینجا نقش دارند. کاربرانی که دارای NFT های ممتاز هستند، ساکنین رتبه برتر سیاره خواهند شد. به طور کلی، هر چه رتبه شما بالاتر باشد، درآمد بیشتری در آینده خواهید داشت. این را می توان از طریق معاملات یا مزایده کسب درآمد کرد.

Chair قرار است از توکن خود، BNCH، به عنوان توکن جهانی در Chair’s Metaverse استفاده کند. در مجموع 17.5 میلیون BNCH برای تراکنش های NFT و پاداش دادن به شرکت کنندگان استفاده خواهد شد.

آدریل هو می‌گوید هدف ارتقای حکمرانی و دستیابی به اجماع در جامعه از طریق اقتصاد نشانه‌ای است و اجازه می‌دهد اقتصاد خالق شکوفا شود و از فعالیت بلندمدت در برنامه Chair BYP اطمینان حاصل شود.

نتیجه گیری:

آیا ساخت متاورس آسان خواهد بود؟ احتمالا نه. برخی از این شرکت‌هایی که وارد این صنعت شده‌اند ضربه بزرگی به آن خواهند زد، اما برخی دیگر از بین خواهند رفت.

متاورس یک اپ استور با کاتالوگ عناوین نیست، متاورس باید این توانایی را داشته باشد که شما را با دوستانتان به مکان‌هایی ببرد و تجربه‌های واقعی یا حتی بیشتر داشته باشد. هیچ شرکتی به تنهایی بدون تلاش هماهنگ سایرین در این بخش به موفقیت دست نخواهد یافت.

در این میان، بازیگران این صنعت باید روی تجهیز متاورس به توانایی انتقال داده ها از یک جهان به جهان دیگر، صرف نظر از اینکه کدام پلتفرم است، کار کنند.

من قویاً معتقدم که روزی می‌توان تونلی از Roblox به Fortnite و بازی‌های دیگر داشت و همه آن‌ها را در نوعی دنیای آینده‌نگر به هم متصل کرد.

در آن روز همچنین این امکان وجود خواهد داشت که پوسته ای که یک گیمر در Fortnite دارد در کمد خانه ای که در ملکی در Decentraland ساخته شده است آویزان شود. یا شاید کاربری که صاحب یک سیاره در صندلی است بتواند Roblox را در جهان خود بازی کند.

ما در دنیایی از امکانات زندگی می کنیم!

به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین پیروزی متاورس مربوط به شرکت‌هایی است که بر روی بلاک چین می‌سازند. در پشت صحنه متاورس تقاضا برای ارائه هویت بدون مجوز، خدمات مالی و تبادل پرسرعت وجود خواهد داشت. داده ها باید ذخیره شوند و به میلیون ها نفر، اگر نه میلیاردها نفر، ارائه شوند.

پاسخ به این مشکلات در فناوری بلاک چین نهفته است.

در حالی که هیچ کس نمی تواند دقیقاً پیش بینی کند که متاورز چه شکلی خواهد بود یا چه زمانی شکل نهایی آن خواهد رسید، اهمیت کریپتو و NFT برای رشد آن قطعی است.

همانطور که توسعه فناوری‌هایی مانند واقعیت مجازی و راه‌هایی را که رهبران فعلی صنعت مانند فیس‌بوک درگیر می‌شوند، رصد می‌کنیم، پیشرفت‌ها در فناوری بلاک چین و بخش ارزهای دیجیتال نقش مهمی در شکل‌دهی آینده متاورس خواهند داشت.

محصولات شرکت دانش بنیان پرتوتاپ رایان

برای دریافت اطلاعات بیشتر وارد شوید و فرم های زیر را تکمیل بفرمایید

مشاوره

ورود بیشتر بدانید

آموزش

ورود بیشتر بدانید

اشتراک گذاری / مقالات و اخبار دیگر